Bol.com API Data

Het effectief analyseren van bol.com API data is cruciaal om het maximale uit je verkoopactiviteiten op dit platform te halen. Het verzamelen van deze gegevens kan echter een uitdaging zijn. Dagelijks meerdere exports maken naar Excel en deze bestanden samenvoegen is tijdrovend en verre van ideaal. Een efficiëntere oplossing is een bol.com API-koppeling, die ervoor zorgt dat je altijd up-to-date bent met de resultaten van je verkoopactiviteiten op bol.com.

bol-api-data

Bol.com API-koppeling

Met een bol.com API-koppeling heb je altijd toegang tot je bol.com marketing data. Zowel bestellingen als bestelde artikelen kunnen met een koppeling uit de bol.com API worden opgehaald.

Dankzij deze koppeling zijn je bol.com gegevens altijd inzichtelijk, zie je welke producten goed verkopen, welke producten meer aandacht nodig hebben en in welke categorieën je het best presteert.

Naast de API-koppeling voor bol.com, breng je je marketinganalyse naar een hoger niveau met een geïntegreerd Online Marketing Dashboard.

Geïntegreerd Online Marketing Dashboard

Het behouden van overzicht kan soms lastig zijn wanneer je online marketing voert op meerdere kanalen zoals bol.com, Google Ads, Facebook, Instagram, Amazon en je eigen webshop. Hoe houd je de controle over al deze gegevens, kosten en opbrengsten?

Een geïntegreerd Online Marketing Dashboard biedt de perfecte oplossing. Hiermee heb je al je gegevens, van alle kanalen, inclusief kosten en opbrengsten, overzichtelijk op één plek. Wij zorgen voor een naadloze integratie van alle data, zodat je op elk moment eenvoudig de prestaties van je online marketing kunt evalueren.

Bol.com Data in Power BI

Microsoft Power BI is een populaire tool die bedrijven gebruiken om data efficiënt te verwerken en te visualiseren. Door je bol.com data automatisch op te halen en deze te visualiseren in Power BI, til je je marketinganalyses naar een hoger niveau.

Meer winst uit je Bol Marketing Data

Met behulp van onze tool en de vele beschikbare koppelingen, krijg je snel inzicht in de verbanden tussen alle marketingkanalen. Hiermee voorkom je repetitief werk en haal je nog meer uit je online marketingkanalen.